Retur & ombytning

Ordre - detaljer

  • Indtast efternavn og email/postnummer ligesom betalingsadressen.

* Skal udfyldes

Returnering/ ombytning 

RETURLABEL KAN KØBES BILLIGT HOS OS VED AT FØLGE LINKET NEDERST PÅ SIDEN "KØB RETURLABEL"!

Hos Pistache har du altid 14 dages fuld returret, retturretten træder i kraft fra den dag du modtager din pakke.

Vigtigt: Markater og emballage skal altid være intakt når vi modtager varer retur, dette er vitgigt for at vi kan sikkre os at varen ikke har været i brug. Ligeledes skal skoæsker pakkes forsvarligt og må ikke benyttes som forsendelseæske da der ikke må komme skader på skotøjsæsken.

Det er købers ansvar at retunerer varen og også købers omkostning.
Pakken skal sendes direkte til butikken og returpakker der sendes til fx en pakkebox godkendes ikke.

Pistache
Rungsted Havn 36
2960 Rungsted Kyst
Markeres med "Returnering"

- Hvis du ønsker en ombytning af vareren skal du oprette en ny ordrer på shoppen for at sikre dig den ønskede varer.
- Hvis du fortryder dit køb kan du ikke nægte at modtage varen eller undlade afhentning på opsamlingsstedet. Dette vil medføre en merudgift for os som vi modregner i det beløb som varen er købt for.
- Hvis pengene skal krediteres til dig som kunde, kan der gå op til 7 bankdage fra vi godkender krediteringen til pengene står på din konto, hvis du har brugt et VISA/DK til betalingen. Hvis betalingen er sket med et MC kan der gå op til 30 bankdage før end du har pengene tilbage på dit konto.
- Vi benytter E-Pay som betalings leverandør hos Pistache. For mere information om e-pay følg linket nedenfor.
http://www.epay.dk/epay-payment-solutions/ 

Reklamation
I henhold til købeloven har du som køber 2 års reklamationsret på produkter købt hos www.pistache.dk
Ved reklamation skal du kontakte os på tlf.: +45 45869992 eller på mail info@pistache.dk så vi kan aftale en retunering.
Vi forbeholder os retten til at reparerer eller ombytte varen hvis det er muligt - dette sker i samarbejde med leverandøren for den pågældende vare.

VIGTIGT:
- Ved reklamation skal kvittering for købet af varen vedlægges før reklamationen er berettiget.
- Hvis varen ikke har været håndteret rigtigt eller der er tale om groft brug af vareren godkendes dette ikke som reklamation.
- Ligeledes, hvis tøjet har været udsat for forkert vask el. lignende godkendes dette heller ikke som reklamation.

Fragten på en reklamationsvarer betales af os, hvis reklamationen er berettiget, dog dækker vi kun op til 40,-
*Ring derfor til os så vi kan sende et returlabel du kan benytte dig af så udgiften til porto bliver dækket.

HUSK du kan altid ringe hvis du er i tvivl om noget. Vi elsker at hjælpe med stort og småt =)