Retur & ombytning

Ordre - detaljer

  • Indtast efternavn og email/postnummer ligesom betalingsadressen.

* Skal udfyldes

Returnering/ ombytning

Hos Pistache har du altid 14 dages fuld returret, retturretten træder i kraft fra den dag du modtager din pakke.

Vigtigt: Mærkater og emballage skal altid være intakt når vi modtager varer retur, dette er vitgigt for at vi kan sikkre os at vareren ikke har været i brug. Ligeledes skal skoæsker pakkes forsvarligt og må ikke benyttes som forsendelseæske da der ikke må komme skader på skotøjsæsken.

Det er købers ansvar at retunerer varen og også købers omkostning.
Pakken skal sendes direkte til butikken og en retur pakke der sendes til en evt. pakkebox godkendes ikke.

Pistache
Rungsted Havn 36
2960 Rungsted Kyst
att.: (det oplyste retur nr.)

Før en retunering finder sted skal du kontakte os på tlf.: 45869992 for at få et retur nr. som du kan referer til ved retunering.

- Hvis du ønsker en ombytning af vareren skal du oprette en ny ordrer på shoppen for at sikre dig den ønskede varer.
- Hvis du fortryder dit køb kan du ikke bare nægte at modtage vareren eller ikke hente den på opsamlingsstedet. Dette vil påligge os en mer udgift som vi modregner i det retur beløb på vareren som retuneres.
- Hvis pengene skal kriditeres til dig som kunde, kan der gå op til 7 bankdage fra vi godkender krediteringen til pengene står på din konto hvis du har brugt et VISA/DK til betalingen. Hvis betalingen er sket med et MC kan der gå op til 30 bankdage før end du har pengene tilbage på dit konto.
- Vi benytter E-Pay som betalings leverandør hos Pistache. For mere information om e-pay følg linket nedenfor.
http://www.epay.dk/epay-payment-solutions/ 

Reklamation

I henhold til købeloven har du som køber 2 års reklamations ret på produkter købt hos www.pistache.dk
Ved reklamation skal du kontakte os på tlf.: +45 45869992 eller på mail info@pistache.dk så vi kan aftale en retunering.
Vi forbeholder os retten til at reperer eller ombytte vareren hvis det er muligt - dette sker i samarbejde med leverandøren for den pågældende varer.

VIGTIGT:
- Ved reklamation skal kvittering for købet af vareren vedlægges før reklamationen er berettiget.
- Hvis vareren ikke har været håndteret rigtigt eller der er tale om groft brug af vareren godkendes dette ikke som reklamation.
- Ligeledes hvis tøjet har været udsat for forkert vask el. godkendes dette heller ikke som reklamation.

Fragten på en reklamationsvarer betales af os, hvis reklamationen er berittiget, dog dækker vi kun op til 40,-
*Ring derfor til os så vi kan sende et retur label du kan benytte dig af så udgiften til porto bliver dækket.